Monday, June 16, 2008

فراغ عاطفى ...........يالهوووووووووى

احبه وهو حتى لايرانى , هذا ليس عجبا , فانى حتى احببته وانا لم ارة بعد , ربما هذا مانسميه بالفراغ العاطفى ا, حاجتنا الى ان نشعر بأهتمام وحب الطرف الاخر , لو قلت لواحد انت عندك فراغ عاطفى , سوف يثور ويشحن غضبه بكلامات ليس لها بالموضوع صله من اساسه , زى ليه انتى شيفانى عندى نقص؟ , انا البنات تتمنى تكلمنى انا , وانا , انا , ............. طيب هو انا قلتلك حاجه يا سيدى ...........انا سالتك هل انت عندك فراغ عاطفى؟ رد عليا | وانا جاوبتك. طيب ياسيدى كده يبئا انت مافهمتش سؤالى رد عليا |اشمعنى ؟ علشان اجابتك غلط الفراغ العاطفى ده لاسببه نقص فى الشخصيه ولا لانك وحش لا سمح الله ولا حاجه ويمكن تكون البنات بتجرى وراك وكل حاجه ................ بس يا ترى انت عاوز مين فيهم, حاسس مين فيهم ؟ رد عليا | ولا واحده. طيب سؤال انت بتحب حد معين ؟ رد عليا| لا . طيب عاوز تحب ولا مالكش فى كده؟ مالييش فى كده ايه ياست انتى , ماهو كل الناس بتحب اشمعنى انا! يعنى نفسك تحب وتتحب؟ اكيد طبعا مش قلتلك عندك فراغ عاطفى. سلام يا صاحبى

No comments: